KAI KAI WITH NEO...
Me and neo in red... hehe... u know what? neo mau ikut2 sy pakai baju la tu... hehehe
Wah... main kuda kuda konon... padahal takut... kah kah kah... bengong nya anak buah... hohoho
Neo main keta kebal game... huhu... memang ndak pandai... hehe
Ndak puas kuda besar, mau kuda kecik lagi... hehe
See... seronok ka main sorang2,.. huhu.. a lot of fun for him... hehe
This is most valueable photos from me... i shoot the sherif neo... hahaha
Begins in first shoot... ouch! not really hurt... huhu...
Even we play bingo... wah... miss neo so much!
No comments:
Post a Comment