
Ini pula experince tanam tali pusat... Tembuni anak kedua abang sa bah... Adik si neo... lum lagi ada nama... hehe... Mula mula buka bungkusan lu...

Keluarkan tembuni dari bungkusan... becareful...

Pastu kasi kuyak tu plastik dulu... nda buli terus tanam...

Pastu baru tanam... taru ja di lubang bah...

Pastu timbus la ngan tanah...

pastu kasi tanam itu rumput sana balik baru cantik... (eh, perlu kah??) hehe

Lastly, taru la tanda... nanti ilang... hehe... lau mau tau... mesti tanam dekat umah juga... orang tua-tua cakap, lau tembuni tu tanam jauh dari rumah, nanti bila anak sudah besar, kuat jalan konon... ntah la... pastu jangan biar tercampur ngan air waktu mau tanam nanti anak selalu sakit2... ntah lah... saya rasa karut juga... nda ada kaitan ngan sains... hehe
No comments:
Post a Comment